Hello! ^^

Heeeej.. ^^ Idag har det varit en ganska skön dag faktiskt, även fast det var en heldag^^ Fast nja, vi slapp ju matten så xD På svenskan så har jag skrivit en uppsats på 1 timma! :O Det dära movits shitet som man skulle skriva om sig själv vare, fast.. Sista hälften blev typ bara en vanlig låttext xD Köttsoppa till lunch idag, skolans smakar bajs.. Gick på Flases med Robin, Erkki, Simon och Chrille ist ^^ Sen på matten så var jag och tog kort till mitt ID ;D




Dagens hiss & diss!


Dagens hiss:

Pastell färgade chinos <33 ;D
<33

Dagens diss:
Att jag inte hittar nå pastell-lila färgade chinos under 1000kr ^^ xD (kunde inte komma på nå annat, haha xD)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0