;D

Hellu blokken! Sitter här och lyssnar på Kents nya skiva <333 :) Har haft en ganska chill helg, typ som sagt, labra, sen suthat i fredags, och I lördags så blev det lan hos Björn med han och Rova ;D ^^ Det var ganska chill, det blev css och massa damp på youtube, bdb och facebook xD ^^ Satt och lirade till klockan 7, sen sov jag till kvart i tolv då mamma ringde och sa att hon skulle hämta mig ._. xD så packade datorn, kom hem och käkade lunch ^^ gick och lade mig klockan två och vaknade 6, käkade middag.. Gjorde lite matte läxa och gick å lade mig ^^


Idag har varit ganska chill för att inte ha sovit så bra, ändå lugn dag, det ända jobbiga är 2h slöjd.. ^^ Iaf.. Har inte gjort så mkt idag xD chillat mest framför datorn.. Har beställt COD MW2 och 6månader live också ^^ xD

Imorgon.. händer väl något.. får se ^^ xD


Dagens höjdpunkt: Rösse "sprutade" över hela klassrumsgolvet när flourtanterna kom in.. ;D xD

Dagens sänkning: har slösat bort 800kr+ idag D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0