Nå kul

Kära bloggen! :] Just nu sitter jag i tele med Murry, och hon ska hälsa på min katt imorrn för att den lät i telefonen :)
Igår natt har jag tältat vid godiesarenan med Suthat, Victor och Popster. Vi grillade korv och pinnbröd, vi letade efter pinnar att grilla med, vi tog ved från en gammal altan eller vad fan det nu var :D xD Jag stal ett trasigt oljefat, eller vad det nu hade varit i det, vi använde den som eldstad, sen gick vi och hoppade på ett bord vid flygfältet, då gick det sönder :( då rev vi av bordsbenen och slog på bordsskivan och en flagga :) Sedan gjorde jag en fackla av toalett papper och en pinne xD :D jah vahr tiep vährstah ninjaahn lixxoom, och tiepp bawm bawm bawm!!


Puss iWalk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0