:@

Asså fyfan vad leds jag blir på vissa personer.. Jag satt och kolladepå kommentarer i fokus på bdb, och då vare en tjej som lagt ut en bild på magen med texten "Lägg upp en bild på din mage, om du inte lägger upp en bild på din mage inom 20 min så är du fet och kommer gå upp 20 kg inom 2 veckor" ni vet dom där "utmanings kedjebreven"..  Så svarar någon "Vad tjock du är, du borde banta" bara för att det är en "fjortisbild" och fjortisar borde ju dö tycker alla?.....

Jag: Varför skriver du till en tjej när hon behöver banta på en bild när hon inte ens är tjock? Du gör ju bara hon mer fjortis om du trycker ner på hon..

Den andra personen: då slipper dom lägga upp bilder på bdb :) om dom är upptagna med att gå ner i vikt :)

Jag:Nej, dom blir självdestruktiva, får annorexia, cuttar sig själv, lägger på mer smink, tar bilder på magen igen för att få bekräftelse.. Du förstår inte hur seriös situaionen är?? ^^ xD

Den andra personen: nej eftersom dom lägger ut bilder på fokus

Jag: För att få bekräftelse..

Okey, jag vet inte varför jag skrev det här, den andra personen verkade ju driva lite med mig^^, men allvarligt, det moderna samhället är sjukt!.. :/ La globe va mal!


Kisses iWalk.

Kommentarer
Postat av: rösse

woah woah waoh,, sluta m dom där doktoriska ord nu.

2009-07-19 @ 00:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0