Wieuhuhe

Tihihi, har fixat min mobil nu, typ Björn som har hett sönder den med sin jävla "Super Bluetooth" för om jag har på bluetooth så blire som vanligt, asså så att mobilen är paj.. Vänta nu? Har jag glömt att säga att min mobil e paj?? xD Aja, den fick damp för några dagar sen iaf(torsdags tror jag)^^
Har iaf fått lust att lyssna på lite "deppo" musik^^ Så jävla skönt att deppa in my opinion :S :O xD ^^ Iaf så som det är^^ Jag blir glad av det :D Känner mig typ mer levande eller nå^^

Michael Andrews ft. Gary Jules(eller vad han nu heter) - Mad World  (inte deppolåt, men bra låt att sjunga! :))

Kommentarer
Postat av: becka

Oh, älskar denna låten. Men har jag inte helt fel är de Gary Jules som sjunger den?

2009-01-23 @ 10:00:10
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0