Men jävla fittjävlar!!! >:( xD

Okej, nu är det såhär jag beställde en kamera från onoff i... måndags.. Och nu fick vi ett mail att den var restnoterad (att den inte fanns på lager eller nå), även fast det stod när vi beställde att det fanns 13 st på lager, så nu har vi fått betala för kameran och ett minneskort som är på väg hit också kommer kameran typ komma om tidigast 1 månad, mm.. Precis i tid för att jag har c-walkat i ett halvår.. -_- Aja fan får väl använda min gammla jävla fittkamera -_-

Också har jag kommit på ett till nyårslöfte att inte svära så.. mkt^^ xD

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hahahahaha ja, gode små alla var då haha :D

2009-01-02 @ 18:38:51
URL: http://viiktoriianiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0