Hmmm..

Haft en dag med klassen, vi såg världens sämsta film! x) Surf School hette den.. Helt misslyckad enligt mig.. xD Ajja, resten av dan var ju helt OK! x) Orkar inte skriva så mkt förutom att vi lekte kurragömma! (Y) xD (A)

bvbxcvb
Jeppe: Ta i!!  
Jag: JAG KAN INTE TA I FÖR HELVETE! x)



,bnm,bm,
Jag var bara tvungen att ladda upp denna bild där alla gör så fina miner ;) xD


jhl
Everybody is happyface :D


jkljklö
Klass 8:2 - 5 pers : /


jhfgjhfgj
Klass 8:2 - 5 pers : /


fewqrfdsv
Också en bild utifrån..


jlkjöoiö
Också måste man ju städa..    NU FATTAR JAG VARFÖR PETTER TYCKTE JAG BAR DEN SÅ LÅGT!! x)


hgkghloilöioö

Hahah, sorry Erkki!! x)

Kommentarer
Postat av: emma

Typ alla är mina bilder! ;-)



Men nu fattar jag inget, vi är ju släkt? :o vadå skyll...? :)

2009-02-09 @ 15:58:36
URL: http://emmahenricsson.blogg.se/
Postat av: emma

" MEN ANTON TA IIIIIIIIIIIIIIIIIII! " hahaah

2009-02-09 @ 16:10:54
URL: http://emmahenricsson.blogg.se/
Postat av: Suthat

va fan marin var inte med på klass fotot xD men de var faktis dumt

2009-02-09 @ 19:15:26
Postat av: Niklas ;p

Martins grimager (stavning?) på klassfotona ;p hah men jag ska inte säga nått jag heller XD lol

2009-02-09 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0