Dom uppmanar en att göra någonting som strider mot deras teorier.

Detta är ju trots allt en blogg, så jag tänkte skriva lite tankar..

Jag tycker att sverige är allt för "mjukt", kommunistiskt och strängt äre som ska gälla! Sen så tycker jag också att sverige inte ska vara protestantiskt, svenska kyrkan är för barnslig!! Allting var bättre förr.. Funderar när jag ska gå in på detaljer, men det kommer snart.. Skolan borde också vara mkt mer strikt, jag måste bli "straffad" för att orka fortsätta, asså jag menar.. Jag behöver motivation, men inte på det vanliga sättet, mer att om jag inte hinner så blir jag straffad.. Aga borde vara tillåtet, jag menar.. Kolla vad som händer på skolan?? Fuck, man måste ha respekt från eleverna, få pli på jävlarna!  Också är det för lätt att få G i ämnen, asså hela världen sänker ju kraven på allting.. Hur fan har dom tänkt att det ska gå till?? Nä, jag är leds på sveriges regering.. Jag tänker fanemej bli politiker! x) Och det där jävla EU? Finns det inget vettigare att lägga pengar på än att rent av slänga pengar på lekparker?? T ex skolböcker, arbetstjänster, ungdomsgårdar, samlingsplatser, SKOLMAT, forskning osv. Okej, det kanske inte är något som EU kan göra, men dom kan ge pengarna till regeringar som dom diskuterat eller nå med som dom kan lägga pengarna på och sen grena ut.. Nej vet du vad, jag skippar på att dra in detaljer och sånt, det får bli ngn annan dag^^


"God made us all, he has the right to punish us!"




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bolt haha :-D

2009-02-06 @ 21:09:32
URL: http://viiktoriianiilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

aga löser ingenting anton. motivation med straff löser inte heller någonting på lång sikt. i övrigt hade du ju några bra tankar iaf ;)



/madde

2009-02-10 @ 21:01:13
Postat av: Anonym

ofta du har skrivit det dära haha!

du vet ju inte ens vad en kommunist är :P

2009-02-12 @ 17:50:57
URL: http://viiktoriianiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0