Förkyld

Har åkt på en förkylning igår, min xbox e paj,
jag har inga halstabletter, är ensam hemma, våran bil är i Umeå
och vädret är heltrist... -.- Då är frågan: Vad ska man göra?
Det är inget bra på tv vid den här tiden, orkar inte leta efter nå penna
och papper till att rita eller nå och internet går helt segt..
"Aja jag kan väl skriva lite i bloggen" tänkte jag..
Så nu sitter man här utan att ha något att berätta förutom lite info om mig xD ^^':


Läser: Illustrerad Vetenskap
Lyssnar på: All musik..
Favoritmat: Grillad kyckling med basmatiris och currysås^^
Favoritnummer^^: 49
IQ: 116
Favoritfilm: Step Up (ska se 2an sen också)
Ålder: 13

Mitt iQ-test:

Namn: Anton
Ditt totalresultat: 116
Resultatkategori: Övernormal
Grattis till fullföljandet av IV-testet.


Totalresultat: 116 Du fick bättre än 85% av populationen.

Ordtest: 116.7

Performancetest: 115.2

Delresultat:

Varje del har ett maximumresultat på 20. Medelresultatet är 10.

Parametrar: icke-verbalt tänkande, samtidig bearbetning, rumsvisualiseringssyntes, visuell bearbetning
Resultat i bilddel:

Genomsnittligt resultat 10

Ditt resultat 16


Frågor om ordförråd
Parametrar: verbal konceptbildning, semantisk kunskap,
långtidsminne, stimulans i tidig miljö, intellektuell nyfikenhet

Genomsnittligt resultat 10

Ditt resultat 14


Relationsfrågor
Mäter: verbalt tänkande, konceptualisering, konceptbildning, semantiskt innehåll

Resultat i del för logiskt tänkande

Genomsnittligt resultat 10

Ditt resultat 17



Matematikfrågor
Mäter: minne, symboliskt innehåll, slutledningsförmåga

Resultat i matematikdel

Genomsnittligt resultat 10

Ditt resultat 15



IQ-resultat

Percentile Rank (anger hur stor procentandel som ligger på eller under det angivna värdet)
99,9 %
145+

95 %
125

75 %
110

50 %
100

25 %
90

5 %
70

IQ-beskrivande kategori
Resultat

Kategori
130 mycket hög

120 hög

110 övernormal

90 genomsnittlig

80 låg–normal

IQ-resultat, jämförelser
Resultat

Kategori

160 S-B V toppvärde

153 IV-test toppvärde
139 Poetic Genius Society
131 Mensa-samfund
125 genomsnitt för PhD & MD
115 genomsnitt för collegestudent



IQ







Grisar är vackra i grisars ögon, flugor i flugors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0