i50

Jag gör en 50 things nu xD Ska iaf komma på så mkt som möjligt^^


1. Jag har ätit samtidigt som jag har skitit hahah xD Har faktiskt hänt flera gånger xD
2.
Jag har råkat ha sönder nånting och skyllt på katten.. Många gånger
3. Jag har aldrig kysst någon.
4. Jag har aldrig varit ihop med någon.
5. Jag har varit vaken en hel natt helt i onödan.
6. Jag har ätit godis samtidigt som jag duschar..
7. Många tror att jag är bög...
8. Många (ALLA) tror att jag är barnsligare än vad jag är..
9. Jag har sovit 5 personer i samma säng.. (dubbelsäng)
10. Jag har blivit "akupunkterad" (Man får nålar intryckta i kroppen)
11. Jag skulle bli ledsnare om min katt dog än min mormor..
12. Jag har aldrig sett The Grudge, The Ring eller liknande för att jag blir alldeles för rädd xD
13. Jag skäms över att gå på stan med vuxna..
14. Jag skäms över att sitta själv vars som helst på skolan..
15. Jag hatar min röst.. -.-
16. Jag sjunger alltid när jag duschar eller sitter på toa xD
17. Jag har haft öroninflammation 3 eller 2 gånger och lunginflammation 2 gånger..
18. Jag har spenderat över 4000kr på manga.. Fast då är det ju mamma o pappa som betalat typ hälften xD
19. Jag blir väldigt lätt avundsjuk..
20.
Jag har fjärillsfobi.

20 stycken får räcka, uppdaterar med fler sen xD

Kommentarer
Postat av: Syster Elli

de som tror att du är bög är töntar å inga att bry sig om. du har väl inget fel på rösten. sluta hacka på dig själv. du ska inte skämmas för allt, var stolt över dina nära vuxna å att våga sitta själv är ju en merit bara det. var dig själv och stå upp för dig. du är bra som du är.. du får inte skämmas för mitt inlägg nu ;)

2008-10-28 @ 08:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0