Heh..

Åhh, fett jobbig dag på skolan, vet inte varför men den gick segt som en.. som en... *mummlar*.... Jaadu, den gick segt iaf xD.. Iaf skönt med kort dag, när jag kom hem satte jag mig framför datorn med två clementiner och ett glas juice (Y)... Åt middag, efter det gick jag ut och tränade lite Crownwalk, åkte och köpte godis efter en timma till framför datorn. På tillbakavägen började Björna smsa mig att jag skulle till TG, åkte dit när jag hade varit kanske 15 min hemma.. Hände inte så mkt, åkte dit då sen for vi upp till ena busshållsplatsen och skulle skaffa msn till min mobil.. xD Manne och Chrille kom och så, dom skulle fara till stan eller nå.. Åkte hem, vi satte oss framför datorn... Drev lite med folk och sånt... Ska iaf sova nu, gonatt sov gott :)


fdhgd


And eyy, im not a wannabe.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0