Dag 1 på höstlovet.

Lalala, idag dagen gått som jag trott den skulle, vilken inte är bra^^ Fast när jag vaknade så tog jag en macka och gick på promenad med mamma^^ När jag kom hem satte jag mig framför datorn som vanligt och började spela.. Efter middagen åkte jag och köpte godis, tänkte åka och se hur Jeppe, Fred och dom hade det på lanet efteråt men jag mötte dom på godisarenan så jag åkte med dom.. Ja det blev ju som jag tänkt^^ Åkte hem efter ett tag, suttit framför datorn och så sen dess.. Annars har jag inte gjort nå, har dock kommit på ett fett bra citat med hjälp av en grym inspiration..

Arguing on the internet is like competing in the paralympics, eaven if you win you're a retard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0