Migrän..

Jaha, denna återkommande migrän, jag hatar det, mår så jävla illa, huvudet känns lite bättre efter två värktabletter och en kopp kaffe, men dunkar fortfarande som fan.. Och detsutom så mår jag inte heller nå psykiskt bra heller, däremot utan anledning orsakad av andra,satt och diktade lite i skallen om mig själv när jag låg i mitt rum och lyssnade på The Perishers och kände mig så ensam... "I always have felt like I only been in the way in any situation and anywhere I am, and I still feel the same..", "Why can't you see I'm right here? No one knows me and they are still judging me from unnecessary actions from my side." Tror fan att jag ska plugga till psykolog, eller så går jag bara estetiska och sen dansar jag på gatorna till något hämder xD.. Aja, ska gå och försöka sova lite till nu. Tack till er som läser min blogg, jag måste faktiskt få prata ut lite diskret är och där!


hjk

Kommentarer
Postat av: josefin! :D

heter faktiskt josefin haha :D men krya på dej (Y) :) och erkänn att det var kul i kusön på söndagen ? ;)

2008-11-20 @ 19:33:23
Postat av: Anqii

Nice att du har blogg Anton!

2008-11-21 @ 08:24:23
URL: http://anqii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0