Bloggtorka!

Som ni förmodligen har märkt så har jag inte varit så aktiv bloggare den senaste tiden, men ska försöka ändra på det, har bara inte hänt så mkt den senaste tiden, mest det vanliga, komma hem från skolan, sätta sig framför datorn, dansa lite, nästa dag, efter skolan går man till gymmet, kommer hem, sätter mig framför datorn, tränar, ser på tv, lägger mig och sover, är på skolan, slutar, är med kompisar osv.. Fast njaa, i Söndags var jag iaf i Kusön och såg film och så.. Mamma och pappa åkte typ vilse när dom skulle hämta mig & Ängan xD Kom typ nyss hem från skolan också, så jävla jobbigt med tema -.- Måste fan byta till kärnhuset efter jullovet sen.. Även fast "vilt & viltvård"en fortsätter efter jullovet och man igentligen inte ska välja nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0