Adicted to coffe.

Jag måste serriöst sluta med mitt kaffedrickande, har varit beroende i.. tre dagar xD Men jag blir jättelätt koffeinpåverkad.. drack 2 koppar kaffe kring 16tiden för att jag hade så jävla ont i huvudet, sen kunde jag inte somna förrän halv två, vaknade kring fyra på natten och kunde inte somna om, så idag är jag helt jävla hyper så jag har suttit där helt ensam och fått damp om någon jobbig närmat sig.. Så nu sitter jag och lyssnar på lite lugnande The Perishers och sitter på msn och försöker lugna ner mig, men det är inte så lätt^^ Varit med Suthat, fast.. Vi har varit i lite olika rum som vanligt, suthat har suttit framför datorn och jag har legat på golvet i hallen med min tröja som täcke :S Jo, *host ibland host* så är jag lite konstig.. Men jag ska se om jag hinner ta en dusch sen och kanske se på lite tv och äta några clementiner..



Random thoughts:

Asså jag får damp, det känns som att ingen vill ha mig nån stans och bara tycker att det är irriterande när jag är i närheten, fast det är väl bara mitt självförtroende som spökar, eller så kan jag bara läsa människor.. Fan, nu har jag bestämt mig, antingen så blir det gå estetiska och deltidsjobba eller så går jag nån passande linje och vidarepluggar till psykolog..




Hahah, har varit och gått på en liten kvällsprommenad i 30min och har ingen känsel i varken ben eller fötter, eller bara i låren och fötterna, också har jag tappat lite känsel i händerna, men det är skönt att ta en sådär kort kvällsprommis och bara få lugna ner sig, har haft sådan huvudvärk idag och igår så..

Kommentarer
Postat av: becka

jag fattar itne. hur fan gör du de!? DU ÄR GRYYYYYM!

2008-11-21 @ 21:07:21
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Postat av: emma

nej, jag hittade den på internet ;-)



2008-11-22 @ 15:14:35
URL: http://emmahenricsson.blogg.se/
Postat av: syster

jag tycker om dig iaf :) å seth skulle nog helst bo me dig om han fick :) sluta nu hacka ner på dig själv..

2008-12-09 @ 09:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0