28 Juni :)


Dagen startade med att mamma väckte mig kvart över ett, alltså missade jag streetbasket på alive -.- Gick på en prommenad istället :) gick en bit till norra, sen väde jag om och gick till Rutberg, vi såg på "Sagan av nördarna"  ett tag(sök på youtube).. Sen gick vi till Rova som skulle käka direkt vi kom så vi spelade Assasins Creed hos hans tills han hade ätit, sen sa vi att vi skulle åka till suthat, men jag sa att jag skulle käka innan, Rutberg skulle också hem och käka, det visade sig sen att dom inte skulle käka förän halv sju, så vi fick skippa filmen och åka till alive vid typ kvart över sju..  Väl framme var det kul, jag åkte breakdance 2 gånger, star nånting 2 gånger och virvelvinden 1 gång. förutom att en av oss(nämner inga namn) var tvungen att åka hem nio och att pariwat tappade sin mobil så var hela kvällen asbra:), och ingen kunde skjutsa hem han om han inte skulla åka buss, men det är ju inte så kul.. Jag som fick vara dit till tolv så måste man dra hem 9 :( Men vi drog hem till suthat och skulle se American Pie, men skivan funkade inte så vi såg alone in the dark, grymt dåliga specialeffekter och logik i filmen..


Tillägg:

Pariwats mobil blev hittad och hans pappa åkte och hämtade den.
Mina skor har typ blivit helt bruna av leran på alive : /
Jag hittade värsta låten på youtube, här är den: http://www.youtube.com/watch?v=05BQ2MI7rM8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0