Första inlägget :)

Från igår(onsdag) kring fem på eftermiddan till idag(torsdag) vid samma tid har jag lanat me Jeppe :) jag blev lite övertrött redan vid tolv och började skratta för att jag skratta åt att jag dog^^(låter ju kul:) Vi var uppe till fem sen låg vi och försökte sommna till sex, till slut somnade vi, eller iaf jag :) Jag vaknade av att Jeppe kom in på mitt rum vid elva för han hade varit på toa, strax därefter (typ 15 senare) gick vi och spela till dryga tolvtiden då vi åt en snabb lunch och sen forsatte spela till 5 då han for hem. Nästan dirrekt efter det så åkte vi till syrran och åt middag, laxlasange och jordgubbskaka med grädde till efterätt. Inge speciellt hände efter det, såg en film sen satt jag framför datorn till 02:40 då jag gick in för att kolla om min syrra som e i Las Vegas hade uppdaterat sin blogg, men det hade hon inte, fortsatte och kolla på lite folks bloggar men tillslut bestämde jag mig för att göra en egen:) Så, nu sitter jag här framför datorn och skriver på mina sista ord för denna blogg:)
Godaste :) Fotograf: Jeppe
Gött :P Fotograf: Anton
Hare gött, hoppas du gillade mina första bloggarord :)




Kommentarer
Postat av: syrran

vad roligt att du skaffat dig en egen blogg. skall läsa så ofta jag kan :) förlorade 60 dollar idag på black jack så jag är lite suuur.. men så är det när man är i spelstaden.

2008-06-27 @ 07:40:31
URL: http://maddekemppi.blogg.se/
Postat av: Anton

Aja, men det är ju så.. man går aldrig säker från förluster, vare sig man är i Las Vegas eller inte :)

Är iaf för stressad för att skriva just nu för jag ska te boden alive :)

2008-06-27 @ 13:05:22
URL: http://atoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0