27 Juni :)

Imorse vaknade jag av att Rova ringde på min mobil vid 12 och väkte mig, jag fick inte fram rösten på en minut, fick bara fram svaga viskningar:p iaf så undrade han om jag följde på Boden Alive med Suthat, han, skarpsvärd och kanske rutberg och att vi skulle ta bussen vid två, jag sa ja.. Spelade till ett då suthat ringde och sa att han skulle komma och att jag skulle ringa och fråga Rutberg, kring kvart över ett när han kom så gick vi till Rova direkt och glömde ringa Rutberg^^ När vi var hos rova så ringde vi och han skulle kanske komma innan kvart i ett, när vi kollade på klockan var den tio i, så vi gick till bussen, väl på busshållsplatsens så såg vi att bussen först skulle komma vid halv så vi ringde rutberg, han kom typ tio i halv, då vi satt på busshållsplatsen satt vi och skrattade åt bilar.. hur roligt e de?? -.-  Bussen var framme 3. Så när vi steg av så skulle vi gena bakom intersport, det gick inte, så vi fick gå tebax..  õ_ó Typ inget hände där borta, ingen ville göra nå typ också var det nån av oss som ville hem, jag nämner inga namn-.- :P så vi åkte typ tillbaka hem, jag satte mig ner och spela, sen vet jag inte vad dom andra gjorde.. sen har jag gjort lite olika efter det, och nu sitter jag här och skriver min blogg :) Det var allt för idag, vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0