Ojdå, 9 Juli 2008

Ojdå, har visst inte bloggat på 4 dagar, idag(igår) har jag varit på ikea, var tvungen att stiga upp kvart i åtta -.- But off we went and so on:P Jag köpte en spegel och två låder en stor och en liten från ikea, och typ sen gick vi in i typ sveriges största godisaffär (mamma sa världens, men det tror jag inte i happaranda^^)  var fett mkt godis och shit där iaf, asgott, sitter och tuggar lite på det just nu^^ också var vi i övertorneå och sålde min mormors hus och så,(+köpte glass och finsk lakrits :) väl hemma ringde jag suthat och fråga om jag kunde va med han, han skulle komma hit, Rutberg ringde jag också och han skulle komma, tills dess att dom kom så la jag dom flesta av mina böcker/tidningar i mina låder, ungefär hälften fick inte plats^^ gjorde inte så mkt när Suthat och Rutberg kom.. dom åkte typ tio eller nå, jag spelade till två sen gick jag och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0