5 Juli 2008

Fett skönt att sova länge på morgonen, steg upp vid halv tolv och käkade sen frukost, macka med kellogs K special och mjölk^^.. spelade med suthat och pariwat till halv fem då jag åkte till min moster för att äta middag, efter det åkte jag till suthat, åkte hem vid kl. 20.00, 20.30 åkte jag till godis arenan för att köpa godis, för jag skulle tillbaka till suthat för att se på "I Am Legend" det var två olika slut på filmen, en per skiva, jag tyckte det första slutet (det vanliga) var bättre än det andra,  det första var mer heroiskt, i tvåan så tycker jag inte det har nått med titeln att göra.. åkte hem vid elva, spelade till halv två, såg på tv i mitt rum till halv fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0