Torsdagen den 3 Juli 2008 :)

Idag hade jag väckning till 10.00 (stolt=), vaknade också då, tog en dusch och läkade lunch^^ Detta var för att jag skulle gå ut och rasta kussens hund Kera kl. 11.00 :) Det gick bra, var ute med hon i 50 min tills klockan var tio i tolv, gick in och lämmnade kopplet och sa hejdå till hunden, jag åkte till suthat på vägen hem, åkte typ hem sen efter en timma, åt lunch och solade, kom tillbaka, spelade åkte hem och spelade med dom live xD Hände inget särskillt den dagen, men den var rolig, och jag trodde att mer hänt, fasst jag har ju så dåligt minne xD


När jag skulle hem såg en död fågel på kussens uppfart, :/ inge kul^^

Varning för känsliga tittare:
http://i111.photobucket.com/albums/n133/Karzkuvsk/DSC00168.jpg




¹²³

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0