1 Juli 2008

Idag blev jag väckt av  att min mobil ringde igen -.- Rova ringde typ kvart i tolv och fråga om vi skulle linka, jag typ jaja, sen la jag på xD Halv ett ringde suthat och väckte mig igen -.- han frågade om jag skulle komma på linken, jag sa jaa, sen sa han att jag skulle ta med mig 360n Han ringde typ en kvart senare och fråga nå, jag har glömmt vad det var xD, linken skulle vara tre... Sen satte jag mig och spela på datan, tänkte spela till två sen duscha, efter det fixa 360n och sen dra till Suthat, kvart över tre kollade jag på klockan och tänkte " ohh shit!!", ringde Suthat och frågade om den var då jag skulle komma xD, han sa ja jag bahh "ojdå men jag kommer snart:P" åt en macka med en ostskiva och en kiwi till lunch sen stack jag.. Väl framme såg jag att jag jag hade glömmt en kabel -.- jobbigt åkte hem och hämta, tog en till macka och ett glas vatten.. När jag kom tillbaka hos suthat så började vi linka åkte hem halv sex, käkade, började spela dator, sen har jag inte gjort så mkt annat, jag har ju givetvis inte suttit framför datorn hela tiden sen dess.. men mesta xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0