Le Parkour ^_^

Shohohohohoooo, chill dag idag^^ Först svenskaprov på morgonen, efter det gymnastik, hade motorik och redskapsövningar och sånt^^ Typ det roligaste på gympan där, lite parkour i det också :P :) Öhhm, sen efter det så var det lunchrast, men det skippade jag för vi hade ingen HKK för att vi fick kompledigt idag så då hade vi 3 timmars håltimme och sen engelska.. Men bara därför så behövde vi inte ha nån engelska, happyface :D Så då kom mamma och hämtade mig xD För dom var på stan och det var typ lunchtid så inga bussar skulle komma på ett tag.. KOm hem, käkade lite, sen gick jag till Suthat vi gick runt och kollade vars man skulle kunna hoppa och så asså "utföra" Parkour.. Så gick vi till mig och spelade GH och ringde Smartguy så gick vi ut lite och hoppade från taket från min "trädkoja" och ja.. ^^


Parkour:


Fast vi suger ju^^ Så tro inte att vi försöker leka tuffa.. Men vi vill lära oss xD Tror jag^^ Jag iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0