Stockholm

Jaha nu har man varit hemma från stockholm i en dag, tråkar redan -.- Fick mig iaf ett par jeans & två par skor, ett par mörkröda es med lite vitt här och där, & ett par mörkblåa Vans oldschool med vitt där på sidan.. Har typ inte varit sol nån dag där borta, så jag har tappat all min lilla färg jag fått -.- kul nu när skolan börjar snart då.. Aja, får väl se på ljusa sidan att jag iaf inte har brännt mig eller nå även fast jag har en ljusbrunrosa färg där solen har träffat ;-) känner mig inte alls redo för skolan, känns som sommarlovet bara gått en vecka.. önskar det var som dom första dagarna då en dag kändes som en vecka, störtskönt :) sitter här & funderar på vad som man ska underhålla sig med idag, orkar inte sitta & spela eller nå sånt, ser väl en film eller nå me nå kompisar..


Bilderna från stockholm: http://www.pixbox.se/alb_show_id876818_page0.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0